Известие

Collapse
No announcement yet.

Неприятен шум под капака - Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неприятен шум под капака - Алфа 147

    Неприятно виене отпреде някъде покрай ремъците.. мисля, че е динамото някой лагер, но не съм сигурен. Някой ремонтирал ли го е това при майстор и ако е... колко му е коствало там лагерите и труда на майстора...
    Last edited by zombiran; d.m.y г., 20:32.

  • #2
    Колега провери на сервиз....може да е водната помпа....най-вероятно..ако е тя няма да ти излезе повече от 150-160 лв...
    п.с.А засилва ли се виенето при по-високи обороти??????

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dMg Покажи съобщение
      Колега провери на сервиз....може да е водната помпа....най-вероятно..ако е тя няма да ти излезе повече от 150-160 лв...
      п.с.А засилва ли се виенето при по-високи обороти??????
      Колега, да засилва се. Като се качват оборотите и скороста се услилва и виенето. От водната помпа ли е? Защото уж скоро преди няма и месец я сменях.

      Comment


      • #4
        Виж си лагер-шайбата на генератора.Като я погледнеш изглежда , че се върти и няма проблеми , но обикновено проблема е там т.к. тая лагер -шайба се сменя като консуматив на всеки 100.000 км.Най-лесно може да провериш дали е тя като замериш с мултицет колко ти зарежда генератора и дали ти е зареден акумулатора.На контакт трабва да ти дате поне 12.5 волта , а при запалване и над 1500 оборота да държи в границите 14-14.2 до и 14.4 волта.Ако не ти зарежда значи лагер шайбата е заминала и трябва да се смени.Просто се върти само шайбата , но не и оста със ротора на генератора и не се произвежда ток или поне не в границите които ти посочих по-горе.Лампата на таблото ти не светва и ти си мислиш , че всичко е о кей , но не е .100% може да си убеден дали е лагер-шайбата като свалиш пистовия ремък който я задвижва .Тогава всичко става ясно .Успех и да знаеш , че за да демонтираш шайбата която е с демпфер и храповик /при дизелите поне със сигурност/ се сваля генератора , а това си е живо приключение защото освен това ти трябва и специален ключ шестограм в комбинация с глух ключ с външни шлици.Абе голяма играчка .Не се хващай , а отиди на сервиз защото сам и без тези специални инструменти е абсурд да се оправиш ако е шайбата.
        Alfa Romeo Giulietta 170hp

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
          Виж си лагер-шайбата на генератора.Като я погледнеш изглежда , че се върти и няма проблеми , но обикновено проблема е там т.к. тая лагер -шайба се сменя като консуматив на всеки 100.000 км.Най-лесно може да провериш дали е тя като замериш с мултицет колко ти зарежда генератора и дали ти е зареден акумулатора.На контакт трабва да ти дате поне 12.5 волта , а при запалване и над 1500 оборота да държи в границите 14-14.2 до и 14.4 волта.Ако не ти зарежда значи лагер шайбата е заминала и трябва да се смени.Просто се върти само шайбата , но не и оста със ротора на генератора и не се произвежда ток или поне не в границите които ти посочих по-горе.Лампата на таблото ти не светва и ти си мислиш , че всичко е о кей , но не е .100% може да си убеден дали е лагер-шайбата като свалиш пистовия ремък който я задвижва .Тогава всичко става ясно .Успех и да знаеш , че за да демонтираш шайбата която е с демпфер и храповик /при дизелите поне със сигурност/ се сваля генератора , а това си е живо приключение защото освен това ти трябва и специален ключ шестограм в комбинация с глух ключ с външни шлици.Абе голяма играчка .Не се хващай , а отиди на сервиз защото сам и без тези специални инструменти е абсурд да се оправиш ако е шайбата.
          Променя ли се виенето според оборотите на колата, защото това което е при мен се мени. И се опасявам да не е от водна помпа... че ми стига вече едно късане на ангренажен ремък.

          Comment


          • #6
            Да , променя се .Свали си пистовия ремък и при пипане ще установиш дали е шайбата на генератора.Има ли осезаем луфт значи е тя.Просто се вижда и усеща веднага дори и от неспециалист.При тия симптоми и щом няма теч не е водна помпа.Помпата на хидравликата обикновено се личи , че е заминала когато при даване на пълен ляв или десен на място просто почва да свири или поне става осезаемо шумна .При тебе май нещата отиват на лагер -шайбата на генератора.Хайде успех.
            Alfa Romeo Giulietta 170hp

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
              Да , променя се .Свали си пистовия ремък и при пипане ще установиш дали е шайбата на генератора.Има ли осезаем луфт значи е тя.Просто се вижда и усеща веднага дори и от неспециалист.При тия симптоми и щом няма теч не е водна помпа.Помпата на хидравликата обикновено се личи , че е заминала когато при даване на пълен ляв или десен на място просто почва да свири или поне става осезаемо шумна .При тебе май нещата отиват на лагер -шайбата на генератора.Хайде успех.
              Колега, мерси. Веднага щом премахна проблема ще пиша от къде е било

              Comment


              • #8
                това виене, не ти ли спира след известно време като покараш колата? Ако спира , аз имах подобен проблем, и май че беше се поохлабил ремъка и трябваше да се натегне малко...после всичко заспа...!
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  това виене, не ти ли спира след известно време като покараш колата? Ако спира , аз имах подобен проблем, и май че беше се поохлабил ремъка и трябваше да се натегне малко...после всичко заспа...!
                  Мне изобщо не спира. Но не пречи да е от ремъка пак. Ще я закарам на сервиз и ще кажат Само се надявам да не е от водната помпа и да не направи беля до тогава.

                  Comment

                  Working...
                  X